Friday, March 19, 2010

Majlis Ijazah Potong dan Tamat Di Ibu Pejabat PSSCMCNS

24 Februari 2010

Bertempat di Taman Bukti, Ampangan, Negeri Sembilan: Ibu Pejabat PSSCMCNS.

Datuk Hj Maideen b Kadir Shah serta Abg Karim selamat sampai di Ibu Pejabat lebih kurang jam 4 petang. Datuk Hj Maideen disambut oleh ahli-ahli serta jawatankuasa yg berada di Ibupejabat ketika itu. Ahli-ahli dari Negeri Sembilan serta Kumpulan Pendidikan Legenda sangat beruntung apabila dapat meluangkan masa sepetang bersama Datuk Hj Maideen.

Pada sesi malam, Majlis ijazah dijalankan sehingga pada jam 12.30 malam. Ahli dari Kumpulan Pendidikan Legenda yang hadir untuk majlis ijazah tersebut ialah:

Legenda 16 (tamat):
Malik
Dihiya
Khir
Khairizan
Firdaus
Azreen
Izzati
Hamizah
Ummyu

Legenda 17 (potong):
Hazwan
Rosaihafin
Nik
Khairul Asrapi
Afiq Hakim
Syarif
Ain Nabilah
Mahanum
Amirah
Amni

Majlis Ijazah telah selamat dijalankan selama 2 hari iaitu pada 24 dan 25 Feb 2010. Seramai 19 ahli dari PSSCMCNS-Kumpulan Pendidikan Legenda telah berjaya menghadiri majlis ijazah potong dan tamat.

Antara gambar yang sempat ditangkap:




*kepada yang tercicir, diharapkan anda dapat bersabar dan teruskan perjuangan kita. jangan putus asa, teruskan sehingga anda dapat sijil. sabar.
*setinggi terima kasih diucapkan kepada ahli Legenda yang memberikan komitmen untuk membantu meringankan sedikit sebanyak beban yang dipikul oleh jawatankuasa cawangan.

Terima Kasih

1 comment:

momo said...

tahniah kpd yg tlh ijazah potong n tamat..teruskan smpai sijil rendah